تک 20 دانلود خانه
با سلام خدمت شما بيننده ي عزيز ورود شما را به اين وبسايت خوش امد مي گوييم تک 20 بزرک ترين و بروز ترين وب سايتي در بين سايت ها ووبلاگ است که هر دو روز 1 بار اپديت ميشود از شما بيننده ي عزيز دعوت مي شود با دادن نظر ما را در ساخت اين بهتر اين وبلاگ ياري نما ييد راستي در اين وبلاگ عضو شويد تا بتوانيد از تمامي امکا نات اين وبلاگ استفاده نماييد با تشکر فرهان موسوي.
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرين مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

javahermarket

 

Manager یک نرم افزار قدرتمند است که در برای مدیریت حرفه ای بر روی درایوهای اکسترنال طراحی شده است. این نرم افزار در وقت شما صرفه جویی کرده و قابلیت کاربر در استفاده از فلش مموری ها، درایوهای قابل حمل و کارد ریدر ها را گسترش میدهد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به مشاهده فضای اشغالی درایو، تغییر نام درایو، تغییر عکس درایو، پنهان یک درایو از منو، جستجو برای پی بردن به تغییرات سخت افزاری، متوقف کردن همه درایو ها به صورت دسته جمعی، زمان بندی اجرای نرم افزار ها با ایجاد شدن تغییرات مختلف در درایو و … اشاره کرد.

 

 Zentimo xStorage Manager مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170

 

 

password مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت درایوهای اکسترنال با Zentimo xStorage Manager 1.3.3.1170 لینک دانلود – 4.3 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

Absolute Amazon Dvd Shrinker v2.6.2 نام نرم افزاری ساده ولی حرفه ای برای تهیه نسخه پشتیبان از فیلم های DVD شما می باشد. این نرم افزار تعداد بسیار زیادی عملیات را برای شما عرضه می کند که شامل کپی کردن DVD ، شرینک کردن DVD ، رایت کردن DVD ، پاک کردن DVD و ساختن ایمیج های ISO برای DVD می باشد. شما بوسیله این نرم افزار می توانید کدبندی های موجود در یک دی وی دی را مانند CSS , ArccOS و Region Code را دیکود کنید و همچنین می توانید به صورت اتوماتیک به فشرده سازی دی وی دی خود و انتخاب بخشی از دی وی دی خود بپردازید.

 

Amazon Dvd Shrinker مديريت حرفه اي بر ديسك هاي DVD با Absolute Amazon Dvd Shrinker v2.6.2

 

 

password مديريت حرفه اي بر ديسك هاي DVD با Absolute Amazon Dvd Shrinker v2.6.2 پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت حرفه اي بر ديسك هاي DVD با Absolute Amazon Dvd Shrinker v2.6.2 لینک دانلود – ٢.۱ مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

 

 

BurnAware Free نرم افزاری رایگان و در عین حال قدرتمند برای ساخت دیسک های CD، DVD و Blu-ray است. این برنامه از مطرح ترین نمونه های موجود در میان برنامه های رایگان هم دسته خود است و شما به کمک آن می توانید هر نوع دیسک صوتی، MP3، ISO، DATA و DVD-Video را ایجاد کنید. همچنین BurnAware این امکان را به شما می دهد تا دیسک های rewritable خود را پاک نمایید و یا آن ها را فرمت کنید و یا اینکه از سی دی و دی وی دی های خود کپی ISO بگیرید.
این نرم افزار از محیط کاربر پسندی برخوردار است و برخلاف نمونه های پولی، از حجم بسیار کمی برخوردار است و شما می توانید آن را بر روی کلیه نسخه های ویندوز نصب کنید. استفاده رایگان از این نرم افزار برای کاربردهای غیر تجاری مجاز است.

 

BurnAware Free Edition رايت آسان سي دي و دي وي دي با BurnAware Free 4.0 Beta

 

password رايت آسان سي دي و دي وي دي با BurnAware Free 4.0 Betaپسورد فایل: www.downloadha.com

download رايت آسان سي دي و دي وي دي با BurnAware Free 4.0 Beta لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

tak20.loxblog.com تک 20

صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
استخاره/فال امروز

    استخاره آنلاين با قرآن کريم
    ???
    فال امروز
    ???
نرم افزار هاي مفيد
پيوندها